در سکوت...

در خلوت خاموش اندیشه ی ما می گذرد....

در سکوت...

در خلوت خاموش اندیشه ی ما می گذرد....

اعتماد کن *


در سکوت با یکدیگر پیوند داشتن
همدلی صادقانه
وفاداری ریشه دار

اعتماد کن....

: مارگوت بیگل - ترجمه شاملو



*این یادداشت کامنت خانم مهربانو بود برای یادداشت قبل.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهربانو چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام دوست ارجمندم

خوشحالم کردید گرچه من فقط راوی بودم ... اگر چه وزین بودن شعر و ترجمه زیبایش شما را مجاب ساخته به منتشر ساختنش..اما لطفتان به نوعی شامل حال من هم شده...سپاس

خب خیلی از ما روای هستیم. راویانی که فراموشکار نیستیم.


اصلن بهتر است یک دعوت نامه برای شما بفرستیم بیایید بشوید عضو این وبلاق وزین.
آهااااااااااااااااااای خانم نیره. کجایییییی؟
آیا کسی هست که مرا یاری دهد؟
یا همه سکوت کرده اند؟
:)

مهربانو چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

زیاد لطف دارید دوست ارجمندم....سخت نگیرید..بلکه راضی نباشتد..من به همین آشتایی هم دل خوشم...
خی لی


ﺑﻌﻀﮯ ﺣﺮﻓﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﻴﺸﮧ ﮔُﻔـﺖ ، ﺑﺂﻳﺪ ﺧـﻮﺭﺩ .. !
ﻭﻟﮯ ﺑﻌﻀﮯ ﺣﺮﻓﺎ ﺭﻭ ، ﻧﮧ ﻣﻲ ﺷﮧ ﮔﻔﺖ ، ﻧﮧ ﻣﻴﺸﮧ ﺧﻮﺭﺩ .. !
ﻣﻲ ﻣﻮﻧﮧ ﺳــﺮ ﺩﻝ !
ﻣﻴﺸﮧ ﺩﻝ ﺗـــﻨـــﮓ !
ﻣﻴﺸﮧ ﺑــــــﻐــــﺾ !
ﻣﻴﺸﮧ ﺳــﮑـــﻮﺕ !

ﻣﻴﺸﮧ ﻫﻤﻮﻥ ﻭﻗﺘﮯ ﮐـﮧ ﺧﻮﺩﺗﻢ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﮯ ﭼـته...

چه کسی راضی نباشد. خانم نیره؟ با شناختی که ما از ایشان داریم حتمن راضی هستند. ما خودمان هم به تازگی فهمیده ایم که نیاکانمان -البته در شصت و سه نسل قبل- برادر بوده اند. در نتیجه ایشان دخترعموی ما هستند. وختی دختر عمو به درخواست پسر عمو وقعی ننهد به درخواست چه کسی باید وقعی بنهد؟

نیره چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://bahareman.blogsky.com

درود بر تمام یاران
بسیار سپاس
از همت دوست همیشه همراه آقی مهدی بهشت
و دوست نو مهربانو
با کمال میل از بانو مهربانو دعوت می کنیم. ایمیل لطفن

این قامنت وزین را ما وقتی دیدیم که وصایای خود را در قامنت بعدی کرده بودیم. بنابراین ریش و قیچی دست خودتا.

مهربانو پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://avapaeez.blogfa.com

باعث افتخار من است همراهیتان

ما نیز از حضور شما در این جا دلگرمیم.
از آنجا که من قبل از شتافتن به سرای باقی تا یکشنبه البته، این قامنت را دیدم یک دعوت نامه ی وزین برای شما ارسال کردم.
از آنجا که تا کنون از بلاق اسکای ایمیلی دریافت نکرده اید -احتمالن- ممکن است این دعوت نامه در اسپم های شما جا خوش کند. این است که اگر در ایمیل هایتان ندیدید، به اسپم ها نیز نیم نگاهی بیاندازید. "دت مام" نادیده ی من ینی خانم نیره، می توانند همه گونه کمکی در راستای حضور شما در این جا بکنند. شادزی.

مهربانو پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

سکوت سرشار از ناگفته هاست
از اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو و من...

: مارگوت بیگل ،ترجمه شاملو

مهربانو پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام مهربانان
طی تلاشهایی که داشتم فهمیدم باید یک بلاق اسکای برای خودم درست کنم که امروز نشد...فردا تلاش میکنم همین بلاقی که دارمو منتقل کنم به اسکای...
امیدوارم توفیق اینو داشته باشم....تا بعد پایا باشید و سرفراز

امیدواریم که شما موفق بشوید. با تجاربی که خود من دارم، بنظرم بلاق اسکای از سایر سرویس دهندگان وبلاق توانایی و امکانات بیشتری دارد.

مهربانو شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
بالاخره موفق شدم....

از بودن با شما خوشحالم...دوستان خوبم

به وبلاق وزین در سکوت خوش آمدید.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد